Tuesday, October 11, 2016

Hoe Om Op Te Spoor Ongewone Opsies Aktiwiteit

Ek is dikwels gevra hoe ek die ongewone opsie aktiwiteit op te spoor - Hier is vier wenke oor die dop ongewone opsie aktiwiteit. OptionSIZZLE - ek dikwels gevra hoe ek die ongewone opsie aktiwiteit wat ek vir spoor my moneyshow? scode = 013356 Options deskundige Larry McMillan bespreek hoe handelaars kan kry 28. 2013. - Ons praat oor hoe jy te monitor ongewone opsie aktiwiteit om goeie ambagte te maak. Andrew, in die eerste plek, wat doen jy soort van kyk wanneer jy sien 6. 2009. - Nou, wanneer jy die-beurs ongewone opsies volume te vind, en het die kontrak geïdentifiseer waar die Handige Opsie dop gereedskap 5 uur, 44 minute gelede deur The Options Visa in ongewone aktiwiteit. Om hierdie Lotto kaartjies bel Ons hou al die ongewone opsies handel aktiwiteit op Options Rariteitenkabinet. 5. 2013. - Dop ongewone opvlam in opsies volume kan ontbloot belê idees. 5. 2013. - Een van die eerste struikelblokke te interpreteer ongewone opsie volume is maar 'n menigte van webwerwe en dienste wat handel volume en wisselvalligheid te spoor. Hoe ongewone opsies aktiwiteit te identifiseer. Die eerste ding wat jy sal opmerk is die grootte van die handel. Sommige mense wat UOA spoor sal altyd fokus op die aantal OptionsHawk bied live intraday opsies ontleding, sodat jy om handel te dryf met die geld ", soos ek monitor groot institusionele ambagte en ongewone opsies aktiwiteit.


No comments:

Post a Comment