Sunday, October 9, 2016

Op Soek Binne Die Binne Bar Vir Dag Trading

Op soek Binne die Binne Bar vir Dag Trading Twee weke gelede het ek het 'n binne-bar vorm in die ES termynkontrak grafiek reg voor my. Ek het gewonder oor hierdie gewilde bar patroon. Dit is een van die mees gewilde twee-bar handel patroon en vorm die basis van baie handel Opstellings insluitende die drie-bar binne bar handel strategie en die ID / nr4 handel setup. Gewapen met my Ninjatrader sagteware, het ek besluit om eweknie in die binnekant bar en uit te vind wat maak 'n binne-bar tik. Ons sal ondersoek word indien die volgende faktore beïnvloed die prestasie van die binnekant bars. relatiewe volume relatiewe reeks Open-tot-close verspreiding Bull of beer Ons parameters terug toets is: November 2008 tot November 2013 (Daaglikse handel sessie) 5 minuut handel tydraamwerk ES termynkontrak Helling van 20-tydperk EMO as tendens filter 1: 1 risiko om verhouding te beloon Beheer Maatstaf Binne Bar Binne ons terug toetstydperk, die wen persentasie van binne bars is 37,33% in 'n steekproefgrootte van 4107. Dit is die maatstaf in ons evaluering. Relatiewe Deel van Binne Bar Ons hipotese is die volgende: Hoë volume binnekant bars bevat meer aktiwiteit wat lei tot sterker breakouts. 8220; High8221; is relatief, sodat ons vergelyk met die volume van die binnekant bar aan dié van sy vorige bar. In ons toets, is binne-in bars met volume hoër as 75% van die volume van die voorafgaande bar beskou hoë volume binnekant bars. Binne bars met volume laer as 25% van die volume van die voorafgaande bar word beskou as 'n lae volume binnekant bars.


No comments:

Post a Comment